BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 17, 2010

Apa yang aku fikirkan???

Bila masalah datang melanda... Aku jadi buntu seketika... Tidak tahu apa yang harus aku lakukan...  Adakalanya  pelbagai tanggapan yang bermain dalam fikiranku.... Negatif dan positif... Tidak tahu arah yang mana satu harus aku ikuti... Adakah aku terlalu bodoh dalam menyelesaikan masalah aku sendiri???

Kawan.... Ya!! aku ada ramai kawan tapi tidak semua memahami aku seadanya... Memang aku ada kawan yang memahami masalah yang aku hadapi tapi hati aku pernah berkata... Sampai bila aku akan menyusahkan kawan yang sentiasa menolong aku ketika aku menghadapi masalah??? Memang kawan aku akan berkata bahawa dia tidak kisah akan semua itu sebab aku dan dia adalah kawan tapi adakah aku perlu mengambil kesempatan terhadap kebaikan yang telah diberikan oleh kawan aku??? Aku tahu dia juga mempunyai masalah tersendiri yang perlu dia selesaikan... Dan sebab itu juga adakalanya aku akan cuba untuk menyelesaikan masalah aku sendiri tanpa meminta pertolongan daripada dia... Bukan niat aku untuk membelakangkan kawan cuma aku tidak sampai hati untuk menyusahkan kawan hanya disebabkan masalah aku...Jangan salah faham dengan apa yang aku cuba lakukan...Cuma aku terharu dengan apa yang kawan-kawan aku lakukan pada aku...

Dan pada masa yang sama. aku bersyukur pada Ilahi kerana aku masih mempunyai kawan yang sentiasa memahami aku.. dan aku berdoa agar kawan-kawan aku akan sentiasa dirahmati... INSYAALLAH!!!
Terima kasih semua!!!! (AIMH)

0 comments: